Torsdag 2/12

hej på er!!! Nu är det ny månad och snart är det jul. Jag jobbar på dagarna just har jag fått en praktikplats på önstansol det är jätte kul att vara med gammla människor tycker jag. Annars är jag på kärnhuset som vanligt det är kul de me. ´Jag har kört post i dag och det gick bra. Sen kom pappa på besök till mig vi drack kaffe och prtade lite. Sen gick jag in till bassen där det vart gröt och sång det var kul att sjunga lite.  i morgon ska jag till kärnhuset i gen det blir en kort dag sen ska jag gå hem och ta det lungt tänkte jag. nu i kväll har jag prtat me mamma det är trevligt. sen har jag sett på sos västkusten på tv det är jätte bra tycker jag. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0