Fredag 6/8

Hej på er i gen föpr låt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte haft lust!!! Jag har haft det en toppen semester och nästa vecka bör jag att jobba i gen. Den här veckan har inte inte hänt så mycket. I dag har jag varit ute med sasse. Jag har varit ute med sasse flera veckor det tycker han är skönt. I dag har jag jort en tårta och bjudit alla boende här den vart toppen. Sen hart jag varit och badat i gen det var jätte kallt tyckte jag. Sen vart jag stuken av nåt det svullnade upp lite men det vart i så farligt. Nu i helgen ska jag ta det lungt tänkte jag. På tisdag ska jag till jobbet i gen. Just nu ligger mina katter och sover. Hoppas att ni har haft det en bra sommar.  Min syster kom ner för ´några dar och hälsade på med sina 3 barn det var roligt att träffa dom ett tag. SEn har jag slutat att röka det går jätte bra. Jasg har hållt uppe en vecka. Nu på tisdag blir det två veckor sen jag slutade. Vist är jag duktig. Ni får ha de så bra mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0