Torsag 8/4

Hej på er i gen!! Nu är det april och all snö är nästan borta. I dag har jag varit på kärnhuset och kört post det var roligt. På såskafton var jag på meken först det var roligt jag hittade lite saker som är bra att ha. det var ettblock att skriva i och 4 par srumpor som var guliga figurer på. Sen köpte jag 6 vykort det är bra att ha hema om man ska skika till folk. Sen åkte jag till syrran i rumma och träffade släkte vi fick jätte god påskmat. SEn var det efterrätt det var kaffe och tårta och memma det var jätte gott. och det var roligt att träffa alla i gen. Jag sovde över hos mamma.och min syster me med sina 3barn. nästa dag vart det påskmat i gen och bakelser som mamma bjöd på det var jätte gott. När jag kom hem från mamma så åt jag upp mitt stora på ägg som jag hade här hema. Jag har ett påsk ägg till här hema som jag har fått men de ska jag ta fram nu i helgen och äta. I går träffade jag min kntaktperson en stund på centrum vi satt på caffe och tog en kopp kaffe och en munk det var gott. I måndas var pappa en sväng hos mig och hälsade på det var roligt att han kom och hälsade på. Sen på eftermidan var jag hos min kompis på ljusparty det var roligt att gå på ett sånt party. I dag ska jag äta kykling med ris och makrill det ska bli gott. Och sen ska jag spelöa lite spel med personalen. I kvälll ska jag titta på tv och ta det lungt. I Morgon kommer mamma och sover här hon ska vara hos mig ända till söndan det ska bli roligt. På lördan tänkte jag att hon och skulle ta en promenad.... Ne nu måste jag gå men vi hörs HEJ DÅ......... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0