Söndag 18/4

Hej på er i gen!! Den här veckan har det inte hänt så mycket. Jag har jobbat som vanligt hella veckan. I Måndas kännde jag mig lite depremerad jag vet inte varför. Det vart lite svart för mig så jag ville ta livet av mig men det jorde jag inte. I tordas var jag och min kompis i stan och köpte kläder jag köpte mig en munktröja en blå det var snygg tyckte jag. I fredas var på jobbet i gen. I helgen har jag varit hema och tagit det lungt det har varit skönt. I går ttvättade jag två manskiner och damade av lite här och där i köket det vart fint. Sen vart det mat i bassen det vart pizza det var gott det var ett tag sen man åt pizza. SEn i går kväll så jag på tv och satt och åt ostbågar det var också gott tyckte jag. I dag har jag damsugit lite här och slängt in en tröja i tvättmaskin. Sen tog jag en prommenad det var skönt. SEn hart tittat lite på tv och kelat med katterna. I morgon ska jag gå på ett möte en stund och sen ska jag träffa Mamma en stund det ska bli kul. Får se om Pappa kommer nåt i morgon det skulle vara kul.  Just nu ligger båda katterna och sover det är vist trötta. Jag sitter just och lyssnar på radion och surfar lite på internet. Nu måste jag gå men vi hörs mina vänner.....HEJ DÅ..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0