Måndag 26/4

Hej på er i gen!!! Jag vill tacka alla som har sagt grattis på namstan till mig. I dag har jag tvättat alla mina fönster både invändit och utvändigt. så nu är dom fina i gen. Sen har jag tvättat 2 tvättar i dag. Jag har damat av min hansukshängare i badrumet för den var jätte damig det var nog evigheter sen när jag damade den. Sen har jag gett mina katter godis dom åt så dant så de vart trötta tror jag. Sen har Mamma varit här en stund och grattat mig på namstan hon hade med sig en tårta som vi åt. Och sen fick jag en ängel av glas i ett paket. Och lite brända mandlar som hon hade köpt på en marknad.Jag älskar brända mandlar jag köper alltid det på marknader om det finns. Och nu har jag ätit ungspankaka det var gott.Snart ska jag se på tv det är kommesarievinter det är så bra tycker jag. Just nu ligger mina katter och sover efter de har ätit mat. Man blir faktis lite trött efter maten det håller jag me om. I dag har jag var duktig tycker jag som har hållt på hella dan. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina vänner. HEJ DÅ......

Kommentarer
Postat av: Berra

GRATTIS THERESE PÅ NAMNSDAGEN FRÅN OSS I ÖSTERALUND.

2010-04-26 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0