Fredag 23/4

Hej på er i gen!!! Jag hoppas att ni läser min blogg varje dag ändå om jag inte skriver så mycket. Den här veckan har det inte hänt så mycket. Jag har varit på kärnhuset och jobbat hella veckan ett tuff arbets vecka som vanligt. På senaste tid har jag inte måt så bra jag har börjat fått ånges ataker igen det är inte bra. I torsdas åt jag midag inne i bassen det vart hamburgare mmm va gott. I dag har jag varit på kärnhuset och jobbat i gen jag slutade 12 som vanligt det är skönt att sluta tidigt. Sen träffade jag Mamma på eftermidan vi var på sandilus och åt en bakelse det var gott. Och gick vi och handlade lite. Sen kom min kompis neråt med sin lilla son och möte mig. Jag vart bjuden på tacos det var jätte gott. Och sen jorde hon en kladkaka som vi åt till nya valander filmen den var skit bra tyckte jag. JUst nu sitter jag framför datorn och surfar lite efter en lång dag. Jag tänkte jag skulle gå och lägga mig sen är lite trött känner jag. I morgon är det en ny dag. Äntligen är det lördag då får man ligga lite längre i sängen och sova sköööönt.... Ne nu måste jag gå men vi hörs väll snart i gen. HEJ DÅ.........

Kommentarer
Postat av: Monica

Mums vad gott med tacos och kladdkaka.

2010-04-24 @ 00:56:40
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0