Torsdag 10/9

Hej!!! I dag har jag inte jort så mycket. Jag har gått min prommenad neråt till centrum det var skönt men det är jävligt varmt. Jag träffade Pappa på centrym vi prtade lite. Sen har jag tittat på tv nästa hella dagen. I tisdas var jag på kärnhuset jag bakade kakker dom vart jätte finna. I morgon ska jag träffa min kontaktperson vi ska äta glass mmmm gott va. Sen har jag bjudit mamma, pappa på midag det ska bli kul. Jag tänkte att vi skulle spela kort me. De tycker Pappa är kul. I dag har har mina katter sovit hella dagen nästan de är vist trötta i värmen. I går fick jag jätte ont i bröstet jag hållde på att svimma när jag var hos pappa. Det hugger till i bröstet i bland jag blir jätte yr och mår dåligt av de. I morse hade jag ont i bröstet i gen det är en hemsk kännsla man blir nästan rädd. I dag jobbar C det tycker jag är roligt att hon är här vi ska spela spel det är roligt. Man måste passa på att ungås me henne när hon jobbar. Jag jätte mycket om henne hon är så snäll tycker jag. I går var jag på kamratclubben vi målade tavlor som vi ska ställa ut sen. Men det var inte roligt på kamratclubben alla va så konstiga dom bara tittade på mig. Jag ska alldrig gå dit mer. Vet ni en sak jag kanske ska till ullared i gen i oktober de ska bli kul me kamratclubben. Då ska jag handla ett par gardiner i gen till vardasrumet. Va tycker ni att jag ska köpa mera kan ni inte komma med lite tips de vore snällt av er om ni kunde de. Ne nu måste jag gå men vi hörs i gen HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0