Tisdag 15/9

Hej på er!!! I dag har jag varit på kärnhuset och bakat kaker det vart jornöttkaker dom såg goda ut. Det är synd att man inte inte få smaka på dom tycker jag. Jag håller på och bantar för fult men det händer inget ändå äter jag inget godis eller dricker läsk. Jag har börjat köpa looka om jag är läsk sugen i stället. I går Var pappa här vi prtade lite och drack lite kaffe det var roligt att han kom hit tyckte jag. I går var jag i skolan i gen. Det blir svårarer för varje gång jag fattar noll på datakursen. Läraren får hjälpa mig i bland för att jag ska fatta.I kväll har jag diskat och lagat mat det vart hemlagd köttfärsås de var gott. och sen tog jag lite kaffe på de. Nu i kväll har jag kännt mig hängig och trött jag känner mig arg och sur. Jag vet varför inte för att jag finns det finns ingen mening med livet. Jag går upp klockan nio varje morgon jag är jätte trött då. Jag orkar inte längre. Jag saknar C jag vill att hon ska vara här jag saknar henne jätte mycket det är som de svider i mitt hjärta. Jag vill bara lägga in mig på spyck eller åka på spa. Jag känner mig hellt slut i huvudet jag vet inte vart jag ska ta vägen. I kväll känns det som om jag kunde kasta nåt i vägen men vågar inte. Min bästa kompis vill inte vara med mig längre hon är så sur på mig. Jag tycker det är roligt att spela med personalen tycker jag. Jag mår pyton inombords ändå om inte personalen ser de. Jag för sköker vara glad. men inne i mig så är jag arg på allt och trött på att gå upp på morgonen. I natt hade jag mardrömmar de var inte kul. Jag vill bara bort från allt. allt som jag har om dagarna bara jag mår bra. Jag säger inte till personalen att jag mår dåligt för dom tror inte på mig. De säger bara att det är inget fel att jag är jämt glad. Dom skulle bara veta hur jag mår inombords.Jag älskar när de spelar spel me mig de gör mig glad. Men i kväll är jag trött och sur ucsss. Mina små katter sover de är vist trötta. Snälla ni kan inre ni hjälpa mig att må bra i gen läka mitt såriga hjärta????. HEJ DÅ...... 

Kommentarer
Postat av: Monica

Gratis tuggummi om du vill ha



www.juicyfruit.se/

2009-09-17 @ 16:19:54
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0