Söndag 6/9

Hej på er!! Nu är jag tillbacka i gen kul va. Den här helgen har varit rätt så bra. Men jag har inte jort så mycket på hella helgen. I fredas var jag i stallet band hästarna. Vet ni stallet har fått en lite kattunge som heter snövit jätte sött. Hon ville bara vara hos mig. Hon fik sitta på min axel medan jag arbetade det var jätte kul att koma tillbacka till stallet i gen. I går var jag på falrumsdan det var kul att koma dit.Men jag hittade inget som jag ville ha. Jag köpte mig en korv som lunch det var gott. Sen var Pappa här vi beställde mat. Jag beställde kebabtalrik det var gott. Sen tog vi en kopp kaffe och lite kaker det var me gott tyckte jag. Sen tittade jag lite på film och tog det lite lungt i min soffa. I dag har jag lekt med sasse och tittat på tv. Sen tog jag och en personal en prommenad men när vi var ute så kom det spöregn  så jag var jätte blöt. Sen har jag tvättat lite kläder till veckan. Sen har jag inte jort nånting på hella eftermidan.Jag har bestämt mig att gå ner i vikt. Jag känner mig så fet och ful. Så jag måste göra nåt åt de. E och jag har bråkat i veckan hon vill inte prta me mig. Jag blir så ledsen då Så jag har gråtit och måt skit. Jag saknar C jag bara tänker på henne. Jag vill att hon ska vara här hos mig och trösta mig när jag är ledsen. Det är ingen som vill trösta mig. Man vet inte vart man ska ta vägen när man mår skit allt känns tom inombords. Men jag har ju mina katter som tur är. I morgon ska jag till skolan i gen det ska bli kul. HEJ DÅ min vänner ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0