Onsdag 2/9

Hej på er!!! I dag har jag inte jort ett skit lugit på soffan och tittat på tv.. Jo jag har jort en sak i dag dellat ut post med personalen. Me det var sista gången i dag sen ska jag sluta me de. Jag orkar inte gå till kärnhuset det räker väll att personalen väker mig kl 9 på morgonen. I dag har jag kännt mig arg enombords. Jag avkyr att folk bestämmer över mig va jag ska göra nu är det slut på det. Jag är trött på vara snäll hella tiden orkar inte de. Ja vet inte va det är som händer i min kropp just nu. Jag har varit lat hella veckan. Har inte orkat att gå på en prommenad äns jag mår skit känns det som. I dag har jag lekt med katterna lite. Sasse älskar att hämta sin råtta i munen som han fick av mig. Sen har det fått lite godis det tycker dom om. Snart ska jag spela spel med en personal de ska bli roligt. Pappa har varit här en sväng i dag vi satt och prtade lite som vi brukar göra. I morgon ska jag träffa min kontaktperson de ska bli roligt. Vi ska äta glass i morgon på toget mmmmm gott. Jag skulle vilja ha en praktik plats nånstans men jag vet inte vart jag ska vända mig. I kväll ska jag se på tv om det är nåt roligt. vi hörs mina vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0