Fredag 25/9

Hej!!! I dag har jag varit till stan med Pappa de var kul. Vi fikade på Maxi. Jag tog en kopp kaffe med sockerfri bakelse den var god. Sen gick vi in på maxi och kollade lite. Och sen gick vi till siba och tittatde lite Pappa skulle ha en tv men hittade ingen. Sen åkte vi till ikea där vi gick och kollade lite. Sen gick vi upp och åt mat på ikea det var gott. Sen köpte jag mig en ny gardinstång till köket som jag har satt upp nu i kväll det vart jätte snyggt tyckte jag. Sen har vi varit på öob där jag köpte lite. Och sen köpte jag en pressent till svartis som fyller 9 år i morgon. I går var syrran och jag ute på en prommnenad med Elly hon är ju så gullig. Jag fik hålla henne när vi gick i går de va kul. Men hon drar så mycket det är inte bra. Sen åkte vi hem till mig där jag bjöd syrran på kaffe. Elly var också med in till mig. Katterna vart liv rädda när Elly kom. Så dom gömde sig uppe på garderoben. Dom är inte så vana att hundar kommer och hälsar på. Sen diskade jag i går. Och då tapade jag min älsklingsmug i slasken så den gick sönder. Jag skärde mig lite på mugen när jag tapade den. Såren såg ut som om sasse hade rivit mig men de hade han inte. De var jag som skärde mig men de var inte så farligt. katterna busar som valigt om dagarna. Jag älskar mina små troll katter. I morgon ska jag åka till mamma en stund vi ska fira svartis på hans födelsedag. Och sen ska vi till mariashus i holmbo ovh titta lite. Vi ska nog till gravarna i morgon me. I kväll ska jag se på tv och ta det lungt tänkte jag. Men vi hörs HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0