Söndag 20/9

Hej!!! I fredas var jag i stallet i gen bland hästerna det var roligt tyckte jag. Sen åkte jag hem och duchade de var sönt och en kopp kaffe på det sen också. Sen gik jag till centrum där jag träffade mamma vi gik till pappe en sväng och drack kaffe och åt en tårtbit de var gott.  I går var jag hos min mormor och firade henne dan före hennes födelsedag de var kul. Vi åt mat och sen fick vi äppelpaj det var jätte gott. Sen vart de tårta och kaffe. Mina kusin var där me de var roligt att träffa honom tyckte jag. Och sen åkte jag hem Jag var trött efter den dagen. I dag har Pappa,Mamma och jag varit i edsbruk och ätit mat jag tog kyklinggryta de var var gott men de var lite stark kännde jag. Och sen tog jag en glass på de gott va? I dag har mina katter busat de gör de alltid. Och sasse han är så kelig ich go tycker jag. I Torsdas var jag och syrran ute och tog en prommnad hon hjälper mig att gå ner i vikt och de är bra. Jag vet inte om jag kommer gå ner i vikt jag känner mig som en ballong och ful. Jag har fått ont i mina knän känns det som det gör fruktasvärt ont. Men jag måste gå ner i vikt och jag vill gå ner i vikt hellt omörligt kan det ju inte vara tycker jag. Jag vill vara lika smal som alla andra. Varför kan jag inte bli det för?? I morgon ska jag till skolan i gen det ska bli kul tycker jag. Men det börjar bli svårt nu i skolan. Den här veckan är jag ledig från stallet va skönt. Jag undrar var jag ska hitt på då mmmm Tänka får man göra. Jag tycker inte att det finns så mycket att göra här hema det är tråkigt.... HEJ DÅ mina vänner vi hörs nog nån mer gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0