Torsdag 22/10

Hej på er!!! Den här veckan har gott fort tycker jag. Jagv har haft fullt upp tycker jag. I Tisdas var jag kärhuset och bakade de var kull. I dag har jag inte jort så mycket. Jag har träffat min kontaktperson vi var och matade
 änderna det var roligt. Och sen har jag inte jort så mycket. I morgon ska jag krata löv det ska bli roligt. Jag får in så mycket löv i min lägenhet det är inte roliligt tycker. Jag har skelat med sasse i dag han är ju så gullig. Jag har tänkt att börja i kören i gen. Jag lyssnade på en gospel skiva i dag och då tyckte jag att det var roligt att sjunga. Men det värsta är att jag måste sluta på gymmet då. Men jag tycker att kören är roligare att gå på. fan va dimigt det har varit den här veckan. Och i dag regnar det. Tråkit väder är det ute. Jag skulle villat ut och gå i dag. Men det kan jag inte för att det regnar. Och jag mår inte bra av att gå i regnet jag får så ont i huvudet. I morgon ska jag ta en promenad ner till centrum tänkte jag. Det ska bli skönt att få komma ut en stund. I kväll ska jag se på tv om det är något bra tänkte jag. Jag tänkte fråga er blogg läsare om ni är intreserad att läsa min livs roman. Jag tänkte ni som vill läsa om ni kunde skriva här på bloggen och säga de. Ne nu måste jag gå HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0