Torsdag 15/9

Hej på er i gen!!! I går var jag i ullared de var kul. Jag köpte en massa saker Så nu har jag alltr som jag behöver. Jag var hema och kl 20.00 på kvällen jag var jätte trött för att jag gick upp kl 5 på morgonen. I dag har jag tvättat alla mina kläder som jag köpte. Och satt upp mina fina gardiner i vardasrumet som jag köpte i ullared. I dag är jag forfarande trött. Pappa har varit en sväng här i dag vi pratade lite. Sen har kom syrran nu på kvällen hon ville se vad jag har köpt i ullared. Sen har jag spelat spel med C det var kul. Mina katter har varit trötta i dag de bara sover. I morhon ska jag till stallet och jobba lite. och sen ska jag gå på en promenad ner till centrum. Snart ska jag se på inlåst det är ju så bra. Hej då på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0