Söndag 4/10

Hej på er!!! I dag har jag jort rulltårta den var jätte konstig den såg ut som en kebabrulle med fyllning i. Men den smakade gott. Jag tänkte ha den till min födelsedag på onsdag. Sen har jag tvättat min matta som jag har i köket
Så nu är den fin. Mina katter har fåt godis i dag dom vart jätte glada. I går åt jag kyklingpaj gud va den var god. I dag har jag ätit kykling med ris det är också god.Mina katter fick smaka lite av kylingen. Dom älskar kykling. vet ni en sak jag fått munsår jag ser jätte ful när jag kollar mig i spegeln. Hur ska jag kunna visa mig på centrum me den folk kommer att glo på mig. Jag är rädd för de den måste försvinna snart. i går satt jag och fundeerade på mitt liv vad jag har varit me om. Den om min roman kunde bli en bok om mitt liv. Jag skulle bli rik på den boken.Jag var tvungen att ringa en gammal vän till mig. Så jag fick prata lite hon vet ju hur de är. I dag fick jag sovmorgon de va skönt att ligga lite längre i sängen. i dag prtade några om godis jag vart jätte sugen på en stor godispåse de skulle vara gott just nu. Men tyvär så får jag jag inte äta godis. För att jag håller på att gå ner i vikt. Så jag måste avstå från godis. Jag måste tänka att godis är akligt. I dag har jag varit ute på en prommenad de var skönt att komma ut lite. Jag älkar att promenera ute.I morgon ska jag till skolan i gen de ska bli roligt att komma dit. Jag är jätte dultig i skolan ändå om jag fattar noll i bland men då får man be läraren om hjälp. Och sen ska jag till gymet efter lunch de ska bli kul. Vist är jag duktig som går på gym? Nu i kväll ska jag se på tv och ta de lungt inan säng dags.Mina katter ligger just nu och sover de ska nog hålla i gång i natt. Jag älskar min små katter. Jag har tänkt att tatuera essa på min arm det blir fin bid. Men de får se när jag ska göra de. Det dröjer nog ett tag inan jag gör de. Ne nu måste jag gå. HEJ DÅ.....

Kommentarer
Postat av: Monica

GRATTIS Therese!!!

2009-10-07 @ 10:54:28
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: E-M

Stort GRATTIS på födelsedagen! (Ät nu inte för mycket tårta, så du får ont i magen!)

2009-10-07 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0