Onsdag 7/10

Hej på er!!! I dag fyller jag år jippi. Jag blev 24år i dag uch vad åren går fort. jag har varit och jobbat först i dag min post runda som vanligt som jag gör varje onsdag de är roligt att ha det jobbet tycker. Men det känns konstigt att jobba på sin födelsedag tycker. Pappa,mamma och min kompis var här och firade mig i dag. Jag har fått massa med blommor av mamma och pengar av min pappa. Vi åt glasstårta som pappa hade köpt i dag. Och sen tog jag fram mina kaker som jag hade bakat. Dom var goda sa dom. Det är jobbigt att fylla år med alla firande man blir så trött men de är också roligt att fylla år man får så mycket saker. Jag åt glasstårta så jag fick ont i magen kände jag. Nu i kväll blir de mera tårta. Jag ska bjuda mina granar me så ska dom fira mig förstår jag. Senare i kväll ska jag se på bonde söker fru på tv och äta lite godis de ska bli skönt att de det lite lungt. Mina katter har varit me och firat mig de tyckte nog de var kul att få smaka lite kakker. Men firandet är inte lungt än syrran kommer och firar mig i morgon. Och i morgon ska jag träffa min kontaktperson vi ska äta mat ute i morgon de ska bli gott. Och sen på frdag kommer de mera folk som ska fira mig. Och sen är min födelsedag slut skönt det. Just nu ligger mina katter ocg sover de har fått mat så de är mäta och glada. Jag har också ätit mat nyss och nu lite kaffe på tv. Jag vill tacka alla som har skikat kort till mig i dag. Jag tror att jag spriker snart så mycket jag har ätit i dag. ne nu måste jag gå men vi hörs i veckan kanske. HEJ DÅ......

Kommentarer
Postat av: Susanne

Stort grattis på födelsedagen! önskar vi från Varsten

2009-10-07 @ 19:07:58
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Susanne

Stort grattis på födelsedagen! önskar vi från Varsten

2009-10-07 @ 19:10:30
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis!

2009-10-07 @ 20:08:03
Postat av: Annelie

STORT GRATTIS, vi syns imorgon.

Annelie

2009-10-07 @ 20:22:23
Postat av: Berra

stort grattis.

2009-10-07 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0