Måndag 26/10

Hej på er i gen!!! I dag är jag jätte trött efter i går. Jag  var hos min kusiner i går och firade dom på födelsedagen. Vi fick smörgåstårta det var gott. Och sen var det tårta det var jätte gott det var länge sen jag åt tårta. I dag har jag varit ute på en prommenad det var skönt att gå lite. Sen har Pappa varit här i kväll och prtade lite. Han såg lite trött ut tyckte jag. Sen har jag varit på vårdcentralen och tagit blod prov i armen. Vi ska se om jag är allargis mot katter och kvalster. Så nu väntar jag på svar det ska bli kul och se vad det visar. I kväll bran min kaffebryggare upp.Så jag var tvungen att åka och köpa mig en ny kaffebryggare. Så nu har jag en jätte bra kaffe bryggare här hema. Sen har jag lekt lite med sasse och essa i dag dom är riktiga busar. I morgon ska jag gå till vårdcentralen och ta min spruta för svininflensa så jag klarar mig. Ne nu måste jag gå. Jah ska snart titta på tv och äta lite ostkaka det ska bli gott. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0