Lördag 10/9

Hej i gen!!! I dag har jag städat gaderoben det behövdes för de var jätte skitigt där. Jag har slängt ut lite skräp som jag inte behövde. En del la jag ut i förådet för det vill jag spara. Och sen kom Pappa och var ledsen så jag fick trösta honom. Jan fick lite kaffe av mig då vart han glad. Sen åkte jag och handlade lite sånt som saknade här hema. Och sen ringde Mamma och prtade lite med mig. Mina katter har liugit och sovit hella dagen dom är vist trötta. Jag har tvättat 2 tvättar i dag så nu har jag rena kläder till nästa vecka. Sen har jag ätit köttfärspaj i dag de var gott. Men jag fick inte äta mig mätt. Så jag får väll ta några macker snart. Det kurrar i min mage jätte mycket för att jag är fortfarande hungrig. på Onsdag åker jag till ullared i gen jippi. Det ska bli roligt att shoppa lite kläder och gardiner. Jag älskar ullared det är så roligt att åka dit tycker jag. Och de är ju så billigt där me. I kväll ska jag se på tv. Det är vist körslaget de ska bli roligt att se.I dag sov jag till tio de var skönt att få sova lite längre. Snart är det ny vecka i gen och då få jag gå upp nio i stället. på Onsdag måste jag gå upp fem på morgonen det blir jobbigt. Ne nu måste jag gå och väcka sasse han får inte sova mera nu tycker jag. vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0