Fredag 9/10

Hej på er!!! I dag har jag haft besök av maj,Svenne,börje och mamma jag fick presenter och vi åt tårta som mamma hade jort den var god. Och sen tog jag fram alla mina kaker som jag hade bakat dom tyckte att dom var goda. Det var roligt att bli firad. Jag har vist tårta kvar jag undrar hur jag ska orkar äta upp den. Katterna är jätte trött efter dagen. Dom tyckte de var roligt att lite folk kom. Min granne var här inne också och prade med alla de var lite roligt faktist.I går var syrran här och firade mig. Vi gick vår promenad som vi brukar göra på torsdagar. Sen åkte vi hem till mig och åt lite korv de var gott me lite korv. Den här veckan har varit toppen tycker jag. Jag är jätte nöjd med veckan. Det är roligt att fylla år tycker jag. I morgon ska jag tvätta kläder och städa gaderoben. För nu är firandet över så nu är det som vanligt i gen. Jag vill tacka alla som har firat mig i år. Och Jag vill tacka för alla pressenter jag har fått. TACK SÅ MYCKET. Nu dröjer de ett år i gen när man fyller men de är sköbt de så man får villa sig. Ne nu ska jag se på tv och ta det lungt och sen är det lägg dags. HEJ DÅ på er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0