Fredag 30/10

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit i stallet och jobbat det var roligt att koma dit. Jag skelade lite med lilla snövit i stallet i dag hon är så sött. Sen har jag träffat min kontaktperson vi gick till kerstin caffe och fikade lite. Jag åt en smörgåstårt vit där. Dom har en sån god smörgåstårta där på fredagar. Sen gick vi på torget lite där dom bjöd på tårta. Dom inviger torget i dag. Sen kom mamma hit vi prtade lite och jag bjöd på lite kaffe och kakker. Vet ni en sak jag köpte lite godis i dag som jag har ätit på. Och i morgon blir det hallowinfest där jag bor roligt va. I morgon ska jag äta ostbågar som jag köpte. Det är godis helg för mig gott. Men bara  på helgen inte på vardagar. Just nu sitter sasse och tittar ut genom fönstret. Och essa ligger och sover. I morgon kanse ska jag åka ut på loppis i hannäs och titta lite. Det var ett tag sen när man var där. jag är jätte trött det kliar i mina ögon så jag håller på att bli galen men det är för att jag är trött. I morgon är en ny dag skönt att det är helg nu. Ne nu måste jag gå. Jag måste diska inan jag ska se på tv. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0