Fredag 2/10

Hej på er!!! Nu var det ett tag sen när jag skrev hoppas att ni inte har saknat mig. Nu är det ny månad i gen vist går det fort framåt. I dag har jag varit i stallet jag har jobbat som ett djur. Jag trodet att mina handledar skulle gå av för att det knakade i dem. Jag får hålls me tunga saker som jag inte orkar fattar inte varför. Sen har jag träffat mamma i dag vi åt smörgåstårta de va gott tyckte jag. Och sen gick vi till Pappa och prtade lite me honom de var roligt tyckte jag. Och nu är jag hema i gen. Vet ni en sack sasse var jätte go i går han låg i mitt knä hella kvällen och sov som en gris vist är han gullig. essa vill bara skela det är en riktig skel gris. Den här veckan har jag bara jobbat känns det som. Det är skönt att de är helg nu. I morgon ska jag baka kaker till jag fyller år. Jag ska baka tre sorter tänkte jag.Det känns som jag har massa att göra i helgen. Men de är bra att ha saker att göra. Nu ligger mina katter och sover de tyckte de är skönt. jag har diskat och damsugit nu i kväll. Så resten av kvällen ska jag se på tv tänkte jag. Det är ju idol det är så bra dom är så duktiga att sjunga. Ne nu måste jag gå men vi hörs min blogg läsare. Vet ni en sak jag har gått ner 2 kilo jippi......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0