Onsdag 4/11

Hej i gen!!! I dag har jag kört post på kärnhuset det var roligt. Sen har jag tvättat min fönsster invändigt. Dom vart jätte finna. Jag tänkte tvätta mina fönster utvändigt när det blir mild väder hoppas det blir det i morgon. Sen har jag tvättat en tvätt ¨så  nu har jag rena handukar me. Sen har jag spelat spel med en personal det var roligt. Har ni märk att det har snöat i dag vad det är häftigt. Det är ju snart jul så det passar att snön kommer nu. I morgon ska jag jobba i gen. Jag ska köra post i morgon me. Det är ett jätte roligt jobb faktist. i kväll ska jag se på tv lite och ta det lungt. Men det är svårt och veta vilken fim man ska se i kväll när det går samtidigt. Min kompis kom nu i kväll vi prtade lite det var roligt att hon kom och prtade lite. I går måde jag skit jag vet inte varför livet känndes bara hopplöst. Men i dag är det bättre. Jag tänkte börja på gruppterapi i kansken men jag får se. Mina katter har varit så skeliga i dag. Jag kanske tar en prommenad med syrran i morgon jag får se. Om det blir snö i gen så tänker jag inte gå. Jag hoppas det blir fint väder i morgon. i går fyllde min systers son år grattis lukas i efterskott. Ne nu måste jag gå men vi hörs... HEJ DÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0