Onsdag 18/11

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit och jobbat jag har kört post i gen det var kul. Sen har jag lagat köttfärsås som jag fryst in. Det blir bra att ha till nån midag nån gång. Sen har Mamma varit här här vi har prtat lite och spelat spel. I går var jag på kärnhuset och bakade vi jórde limpor dom såg goda ut. Och passade jag på att sy upp mina julgardiner som jag ska hänga upp på första adevent. I lkördas var jag på konser i kulturhuset det var kul jag vart lite full. Men det var roligt att komma ut och träffa folk tyckte jag. Saase har mäst lugit och sovit i dag jag vet inte vad det är me honom men han är väll trött. Alla är trötta nu när det är höst. I morgon ska jag träffa min kontaktperson i gen vi ska ta en kopp kaffe här hema hos mig och prta lite. Och sen ska jag ska jag köra post i gen. Den här veckan känns att man har massa att göra. I dag har jag tvättat mina handukar så de är fina nu. I kväll ska jag äta fiskbullar och makaroner det ska bli gott. Och sen ska jag se på bonde söker fru det ska bli kul att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0