Måndag 30/11

Hej på er nu är jag tillbacka i gen på bloggen. Helgen har varit riktigt roligt faktis tycker jag. i fradas var jag i stan med min kompis det var roligt vi gick i afärer och tittade. I lördas kom mamma till mig vi hämtade henne i hannäs för jag gick lite på lopisen och tittade lite. Och sen åkte vi hem till mig Då jag bjöd mamma,pappa på äppelpaj det tyckte dom var gott. Mamma och jag satt framför tv på kvällen och åt choklad det var gott. På söndan var vi på julmarknad på julmarknaden och tittade lite dom bjöd på glögg och pepparkaker det var gott. Och sen på eftermidan bjöd jag mamma,pappa på mat det vart kykling och ris med lite makrill dom tyckte det var jätte god mat jag hade jort. I dag är jag skit trött. Jag var i skolan i förmidas och då hållde jag på att somna så trött var jag. Men jag hållde mig vaken men jag orkade inte tänka såp klart på slutet. Nu i kväll ska jag kanske till kören om jagf orkar vi får se. Anars stannar jag hema och ser på tv i stället. I morgon ska jag på barnkallas hos min kompis lilla son han fyller 4år i morgon så då ska dit och gratulera honom. Det fösta jag ska göra i morgon det är att jobba jag ska köra post i gen det 'är roligt tycker jag. Och sen ska ja till kärnhuset och baka vi ska baka frukostbullar det blir nog gott. Mina katter ligger nu och sover de är lite trött tror jag. Jag lekte lite me dom förut det tyckte dom att det var roligt. Den här helgen har varit toppen tycker jag. Vet ni en sak jag tror att jag har gått ner i vikt det känns som de kul va. Ne nu m¨åste jag logga ut för att jag ska surfa lite på internet tänkte jag. Men vi hörs mina bloggläsare har det så bra.HEJ DÅ......

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan!



Barnen önskar sig

little pet shops djur, du vet såna här smådjur, katter och hundar och så. Kolla här får du se vad jag menar.

PetShop/LittlestPetShop%252CGetthe_pets%252C_Bj%25F6rn" rel="nofollow">http://www.lekmer.se/leksaker/LittlestPetShop/LittlestPetShop%2CGetthe_pets%2C_Bj%F6rn



Sönerna blir glada av det här

star warsfigurer

Clonewars%252CSagalegends%252CDarthvader" rel="nofollow">http://www.lekmer.se/leksaker/Star_Wars/Star_Wars%2CClonewars%2CSagalegends%2CDarthvader



star warslego

StarWars/LEGOStarWars%252Crebelscout_speeder" rel="nofollow">http://www.lekmer.se/leksaker/LegoStarWars/LEGOStarWars%2Crebelscout_speeder

2009-12-02 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0