Måndag 2/11

Hej på er!!! Nu är det ny månad i gen vist är det kul att det är det. En månad kvar till jul kul va.I dag har jag varit i skolan jag hade prov i dag. Men provet gick inte så bra. jag får i alla fall godkänt sa läraren och det är bra. Sen har jag varit på gymet och tränat lite det är skönt att träna lite. Sen har Pappa varit här och prtat lite med mig. Sasse har varit lite busig i dag. Men just nu ligger han och sover mina små troll.I morgon ska jag till kärnhuset och baka det ska bli kul. Och sen ska jag hem och städa lite. Vet ni en sak vad som är på tv i kväll jo det är ullared det måste man ju se. Jag älskar att shoppa i ullared. Jag ska åka till ullared i vår i gen tänkte jag. I går var jag och lämnade kläder till fatiga barnen. Jag lämnade såna kläder som jag inte använder så ofta. Ne nu måste jag gå och diska. men vi hörs. HEJ DÅ...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0