Fredag 6/11

Hej på er!!! I dag har jag rensat mina gardiner och dukar vad jag vill ha kvar. Resten ska jag ge till Mamma i morgon. Sen har min kontaktperson varit här. Jag lagade till äppelpaj som vi åt mmm jätte gott var det. Sen gick jag till Pappa en sväng och prtade lite de var roligt. Och sen åkte pappa och jag ut till gravarna i hannäs och la två kransar dom var jätte finna. Jag räknade ut mitt BMI i kväll och jag måste gå ner 67 kg för att komma ner i normal vikt. Hur ska de gå jag får nog börja me nåt medel om det ska gå fortare. Tänk om det fanns nåt medel som man bara rasar ner i vikt me de skulle vara bra. Mina katter bara ligger och sover de är vist trötta. Det har varit så tråkit väder i dag det bara reganar inget roligt. I morgon ska jag till mamma och sova över det ska bli roligt att komma till henne. Nu i kväll har jag diskat och jort det finnt. Nu nu behöver jag inte oroa mig för de när jag åker till Mamma. Vet ni på söndag öpnnar nya vårdcentralen här i åtvid. Pappa och jag ska dit och kolla läget tänkte jag. På Söndag är det farsdag och jag vet inte vad jag ska ge pappa ett kort kanske och en kram då blir han glad. Kan inte ni tipsa mig om hur jag ska gå ner i vikt snabbare just nu behöver jag er hjälp snälla ni. Nu i kväll ska jag se på tv och ta det lungt tänkte jag. Det är väll alltid nån bra film man kan se på. ne nu måste jag gå HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0