Fredag 13/11

Hej på er i gen!! I dag är det den fredag den 13 otursdagen men jag har tur i i alla fall. I dag har jag varit i stallet och jobbat det var kul. Jag hade med mig kattmat till snövit hon vart så glad så hon flög på maten. Sen har Pappa varit här vi har ätit Pizza det var gott och vi så en fil me katten gustav den är rolig. Nu i kväll kommer min kompis vi ska sjunga singstar och ha det kul. I morgon ska jag på fest i kulturhuset det är rockkonser det ska bli roligt att gå på. Mina katter bara ligger och sover de är vist trött. Sasse har sovit hella dan i dag nästan. Vet ni en sak på söndag ska jag gå på bio. Vi ska se flickan som lekte med elden det ska vist vara bra sägger dom vi får se. I går var jag med min kontaktperson vi va till den nya afären här nere i edberga. Dom hade inte så mycket grejer. Jag köpte mig en discborste det behövde jag. ne nu måste jag gå. Jag måste baka scones till min kompis kommer. Och sen måste jag ta en kopp kaffe jag känner mig så trött i kväll men jag måste hålla mig vaken...
HEJ DÅ.....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej var konseren bra i kulturhuset, var det dans också eller?

Hur var bion då, jag har inte ens sett den första filmen men jag ska väl ta o göra det nån dag.

Bye

2009-11-17 @ 13:53:11
Postat av: Therese

Japp filmen var bra. Och festen var kull.....

2009-11-18 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0