Torsdag 28/5

Hej på er i gen!!! I dag har jag tvättat min vinter jacka. Jag ska lägga undan den. Det är  ju snart sommar vad skönt.
Sen har Pappa och jag varit i stan vi har köpt band till min filmkamra. Som jag ska ha med till uppsala. Så nu är det klart bara och åka till uppsala. Sen var vi på macdonals. Det var gott jag tog en glass till efterrät.. Sen var vi på biltema och tittade lite. och sen till öob där jag köpte lite godis. Jag älskar godis det är gott i bland. Sen åkte vi hem. Vi stanade hema hos Pappa där vi drack lite kaffe och åt kaker det var också gott tyckte jag. Vet ni att jag har ätit två gånger på macdonals den här veckan. Så nu måste jag verkligen ut och prommenera. I kväll ska jag se på tv tänkte jag. Det är nog säkert något bra i kväll.Sasse bara går och skriker han bara vill ut. I går kväll var jag hos min kompis vi tittade på en rysare så jag fick mardrömmar hella natten. Ne nu måste jag gå syrran kommer snart och hälsar på roligt att man får besök tycker jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0