Torsdag 14/5

Hej i gen!!!! I veckan har det hänt mycket tycker jag. Men jag är dålig på att skriva om sacker som händer.
I Onsdas var jag på sjukhuset jag var på akuten. Jag har så jävla ont i handleden det bränner som eld ajaj.
Men dom på akuten kunde inte göra så mycket onda handled dåligt av dom tycker jag. I dag har jag varit på vårdcentralen med handleden i stället. Dom sa att jag skulle få träffa en sjukgymmnast i morgon. Det är bra tycker jag. Hoppas att min handled går över snart. Jag varit på dåligt humör hella veckan nästan. jag skriker på folk. Det är inte bra. I dag har Mamma varit här vi åt mina goda bullar som jag hade backat. Det var gott tyckte hon Jag är nöjd me det svaret.
I kväll ska jag på husmöte det ska bli roligt. Jag tycker det är synd att ni inte lämnar kommetaren på min blogg. Snälla gör det för min skull. Jag vill veta vilka som läser bloggen. Det är alltid roligt att veta. I kväll ska jag se på sjukhuset i gen på tv. Jag kan inte låta bli att se på janne. Jag ska ju snart träffa honom. Det pirar i magen. Mina katter har fåt behandling i dag mot öronskab. Dom tyckte inte om att jag hållde fast dom. Nu sover dom sött. Ne nu måste jag gå men vi hörs i gen.......

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Therese! Det var tråkigt med handleden, hoppas det går över snart. Jag kollar din blogg varje gång jag är inne på datorn.

2009-05-14 @ 18:05:48
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag läser här.

2009-05-15 @ 11:32:21
Postat av: Berra

i to

2009-05-15 @ 19:13:36
Postat av: Berra

i to

2009-05-15 @ 19:15:14
Postat av: Annelie

Vad har du gjort med handleden, har du ramlat eller?

2009-05-16 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0