Tisdag 5/5

I dag har pappa Pappa varit här vi drack lite kaffe och prtade lite. Sen åkte vi i väg för att han skulle till kyrkan och hämta en sak. Sen åkte vi runt lite i bilen. Sen åkte vi till kärnhuset där jag skulle jobba i dag. Jag har backat massa med bullar dom vart bra tyckte jag. Dom på kärnhuset tyckte att jag var duktig att backa bullar. I eftermidas var jag och handlade lite mat. Sen Har jag städat det var jobbigt för att jag fick städa ensam i dag. Jag var lite yr i huvudet när jag damsög sofforna. Så jag fick sätta mig en stund och villa. Sen städade jag vidare så jag vart klar vid 7 i kväll . Jag har lagt i en tvätt i tvättmaskin så nu har jag rena kläder. Sasse bara står vid dörren och skriker. Just nu sover mina små katter. I morgon ska jag till stallet i gen. Ändå om jag har ont i min handled så måste jag jobba. Det går inte att vara hema om dagarna jag blir så rastlös då känner jag.På Lördag tänkte jag att jag skulle backa lite bullar här hema. Om det kommer oväntat besök. Jag får se om jag orkar backa då. I kväll ska jag se på haus han är ju så bra tycker jag. Jag såg sjukhuset i kväll och där var janne me Jag vart så glad att se honom. Jag ser framimot att åka till uppsala det är inte så långt kvar nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0