Tisdag 26/5

Hej på er i gen!! Nu ska jag berätta vad jag har jort i dag. Jag vaknade kl10 i morse.Jag gick upp åt lite frukost det smakar alltid gott med frukost.Sen gick jag till kärnhuset där jag jobbar. Vi backade hallongrottor dom såg goa ut. Sen ringde jag pappa så han kom och hämtade mig. Sen handlade jag lite mat. Vet ni jag köpte lingon bröd och kesso Det var jätte gott så pröva ni det ni. Jag har ätit mat nudlar och majs mmmmmmm gott jag var så mät. I natt har jag knappast sovit nånting jag bara log och tänkte på sacker. I morgon ska jag och T åka till stan och handla sommar kläder det börjar bli dags nu. Sasse bara går och skriker som vanligt vid dören. Essa bara leker och har roligt. I kväll ska jag titta på tv. Ne nu måste jag gå........

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag passerade Uppsala igår, spännande va???

2009-05-26 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0