Söndag 3/5

Hej på er!! I I går var jag Mamma,pappa i söderköping vi hälsade på min moster hon fyllde år så vi åt lite tårta hos henne. Och gede lite pressenter. Hon var jätte glad när vi kom.I dag har jag fåt tilbacka min rakhyvell som perssonalen tog Jag vart jätte glad. I dag har Pappa och jag ätit lite glass ute det var gott.Nu ska jag åka en sväng till min kompis.
Jag har tänkt mycket på mitt liv i dag. Jag lovar mig själv och andra att jag ska tänka positivt framåt. Och göra så gott som jag kan med mitt liv. Vi alla har dåliga dagar men jag måste kämpa på det själv. I kväll ska jag se på tv och äta lite godis det ska bli gott. Det är bara den här månaden kvar sen åker jag till uppsala det ska bli kul.Mina katter bara busar och gossar med mig. Nu måste jag gå för att jag har inte mer att säga er i dag....

Kommentarer
Postat av: Berra

det kommer mera på bloggen imorron! eller?

2009-05-03 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0