Söndag 10/5

Hej på er i gen! Nu är klockan snart 11 på kvällen och jag sover inte än. Men snart ska lägga mig och sova lite.
Men först ska jag berätta vad jag har jort i dag. I dag har jag tvättat alla fönster hos mig. dom vart jätte finna ska jag säga er. I eftermidas Tvättade jag min tröja i maskin Så nu är den fin i gen.Sen kom E ett tag vi prtade lile och drack lite cocca cola det var gött. Sen åkte vi ut i stallet där hennes häst står. Hon visade när hon red lite. Hon är så duktig. Hon travade lite med hästen Och jag stod och hejade lite på henne.Sen åkte vi hem till henne där jag lekte lite med hennes små söta kattungar. Hon platade till mitt hår med en tång. Så nu är mitt hår rakt får se hur det ser ut i morgon. Så Jag kom nyss hem. Mina katter vart så glada när jag kom in. Sasse började skrika vi dören kl 8 i morse. så jag trode jag skulle bli togig.
Men han är sött ändå. Jag älskar mina katter. Så nu vet ni vad jag har jort i helgen. Just nu är jag lite trött efter en tuff dag.
Jag skulle veta vlika som läser min blogg om dagarna. Det skulle vara lite roligt om ni lämnade en kommetar på bloggen. Det skulle vara roligt och veta vem ni är som läser.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0