Onsdag 20/5

Hej på er!!!I går var jag på kärnhuset och backade i gen. Det blev finska pinnar Det är gott. I dag har jag varit i stallet och jobbat det var roligt men jobigt. Jag var jätte svetig och jobba i dag. I dag har Mamma och pappa varit här vi har ätit äppelpaj som jag jorde i dag efter jobbet det var gott. Men jag fick lite ont i magen efter åt. Jag åt nog för mycket äppelpaj. Jag har forfarande ont i min handled undrar när det ska gå över. jag har fåt ett skena nu så vi får se om värken släpper snart. Den här veckan har varit tuft. Så nu ska det bli skönt att det ska bli helg snart. Så jag får vila. I dag har det varit skit väder ute. Det har regnat och oskan har gåt lite. Det är mysit att höra på ovädret. I kväll ska jag se på sjukhuset i gen. Det ska bli kul.Sasse har sovit hella dagen nästan. Och essa har lekt lite med sin råta. Ne nu måste jag gå.......

Kommentarer
Postat av: Annelie

hej, har du varit iväg o handlat vårkläder? Vad blev det för snyggt då??

2009-05-21 @ 19:49:56
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

2009-05-21 @ 19:52:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0