Lördag 9/5

I dag har jag backat bullar det vart jätte goda. Jag hade i extra mycket fyllning Det säger min moster att det ska vara. Det blir mycket godare då. Så det jorde jag. Sen har jag tvättat en maskin med tvätt. Sen har jag prtat lite med mina katter de är så prat sjuka. I går var jag hos Pappa och hälsade på. Han blir så glad när man kommer. I går var jag hos tandläkaren Och rot fyllde en tand. Jag kände inget ting det var skönt tycker jag. I kväll ska jag äta lasagn Det är så gott tycker jag.
I morgon tänkte jag backa något mera. Det är så roligt att backa. Men det är änu roligare när man får jäster. och fraga vad tyckte mina bullar och kaker smaka. Jag får ju knappt nåt främande. Det är bara pappa som kommer och hälsar på i bland. Just nu är jag trött efter en lång dag med back ocg tvättande. I kväll ska jag se på robinsson och ta det lungt. Det är ju en dag i morgon också. Ne nu måste jag gå men vi hörs alla blogg läsare......

Kommentarer
Postat av: vickan

Vad tycker du om den långa kjolen? :o

svara hiss eller diss i en kommentar!

kram <3

2009-05-10 @ 14:38:54
URL: http://viky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0