Lördag 30/5

Hej!!! I dag har jag varit hos mamma och jet katten mat. Jag skelade lite med honom det tyckte han om.
Sen har pappa varit här vi har ätit vofflor det var gott. I kväll ska vi grilla här det ska bli jätte gott. Det var längesen jag grillad. I dag har jag vattnat mina växter. Det har ju varit så varmt ute. Mina katter har bara lugit och sovit nästan hella dagen.på Måndag är det bra två veckor kvar tills jag ska till uppsala jippi Jag ser framimot att få åka på lite semster. Veckorna går så fort nu framåt tycker jag. I morgon vet jag inte vad jag ska göra. Snart är det semester från staller det är bara två gånger kvar nu skönt. på Måndag ska jag till tandsköterskan. Och kolla tänder hoppas att jag inte har mera håll. I kväll är det robinsson det är ju final nu hoppas att jarmo vinner jag håller tummerna för honom. Ne nu måster jag gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0