Lördag 23/5

I dag har jag varit på landet med pappa det var skönt att komma ut. Vi var på lopis i hannäs de hade jätte mycket grejer. I går var jag hema då tvättade jag två tvättar. I dag har jag jort rent kaffe brygaren det var massa med kalk i så nu är den ren. Mina katter bara går och skriker jag vet inte va det är mec dom. Sasse bet mig i tån och i handen i natt. Då sa jag att så får man inte göra. I kväll ska jag äta någon go mat tror ja. Det var repris på sjukhuset i dag. Och jag tittade på det. Jag blir så togig och kär när jag ser janne. Man vet inte va man ska ta vägen.Janne är så sött. Jag är nervös för att jag ska åka till uppsala om några veckor. Ne nu måste jag gå Hej då......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0