Lördag 16/5

I dag har jag varit ute på en prommenad till Pappa. Det var skönt att ta en prommenad i dag i vår solen. Pappa och jag åkte och köpte hos en glass i dag det var gott. I går var jag på vårdcentralen i gen. Jag fick en skena som jag ska ha på handleden när jag sover. Jag hade den i natt och jag viste inte hur jag skulle lägga min hand nån stans. Det var knöligt tyckte jag. I går låste jag in mig i lägenheten jag ville vara ensam. Det var skönt att bara slappa lite framför tv och datorn. Nästa vecka ska jag till stan och handla kläder det ska bli kul. Men det är svårt att veta vilka kläder jag ska ha på mig när vi åker tilll uppsala. I kväll ska jag se på robinsson i tv. Det är ju så bra. Kan inte ni som läser min blogg skriva om ni ser på sjukhuset. Vad ni tycker om det programmet. Ne nu måste jag gå jag ska laga lite mat. Jag är så hungrid. Vi hör väll en anan dag. Ha en bra dag.......

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ser aldrig på sjukhuset men däremot på Robinson.

2009-05-16 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0