Fredag 29/5

Hej på er i gen!!! I dag vaknade jag halv nio i morse jag var jätte trött. Syrran var här en sveng i morse Hon lämnade två smultron plantor. Så jag har satt två smultron plantor i dag I min lilla rabat. Sen har jag träffat min kontaktperson vi gick på torget och tittade lite. Jag köpte en lten tomat planta så den sitter vid smultron platarna. Så nu  har jag vattnat min små plantor. Får se om det blir nåt i sommar. Det skulle vara jätte kul. Sasse har bara lugit och sovit hella dagen. Jag gick till pappa förut i dag vi satt och åt mina bullar som jag har kvar än. Nu i kväll har jag damsugit lite här hema. I morgon ska jag till Mamma och ge svartis lite mat. Jag har köpt en lite morsdag pressent till Mamma som jag ska lämna där i morgon. Hon blir säkert glad När hon får se vad jag har köpt. I kväll ska jag se på sjukan i tv det är ju så bra.  Ne nu måste jaf´g gå men jag skriver i gen en anan dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0