Torsdag 5/3

Hej på er nu är jag tillbacka i gen på bloggen. Här i Åtvidaberg händer det mycket ska ni tro. Det har varit rån på vårdcentralen Här i åtvidaberg. Det var häftigt tycker jag att det händer lite i samhället. I går var jag och träffade min kontaktpersson hon var jätte trevlig. Vi ska träffas i gen på Tisdag det ska bli kul.. I dag har pappa varit här vi har drukit kaffe och ätit lite kaker. I dag har jag ätit tårta inne i bassen min granne fyllde år det var gott med tårta. Det var länge sen jag åt tårta Man är ju inte det så ofta. I dag har jag varit hos tandläkaren och lagat tänder. Det var skönt att få det jort. Jag ska tillbacka nästa vecka i gen. I morgon måste jag städa tror jag. Det är så skitit inne hos mig. Man måste ju andvända dammsugaren när man har en. I dag har jag varit lite sur vet inte varför. Jag bara blir det i bland. I kväll ska jag se om det är nåt bra i tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0