Torsdag 19/3

I dag har jag inte jort så mycket. Men lite har jag jort nytt i dag tycker jag.
I dag har jag 'ätit  frukost. Jag vaknade kl 11 i morse. Jag måde inte så bra just då. Jag hade ont i bröstet och kände mig lite yr i huvudet. Det kändes i går kväll med Jag trode det skulle släppa med det jorde det inte. När jag hade ätit frukost så kändes det lite bättre. Min granne städade sitt föråd i morse. Då var jag lite sugen Så jag började ränsa mitt föråd me. Det har varit så mycket skräp i mitt föråd hella vintern så jag började städa lite. Det var på tiden tyckte jag. Jag slänge min julgran. För den var var lite rostig när jag skulle dela på den så jag. Och grenarna ramlade av hella tiden. Så jag frågade C om kunde fråga min godaman om ´jag kunde få köpa mig en ny julgran i år. Hon trode att det skulle kanske gå. Men det dröjer ju till julen som tur är. Nu väntar vi på sommaren. Då jag ska åka till uppsala med C det ska bli kul att få se uppsala för första gången i mitt liv. Jag lagade lite pannkakor till mat i dag det var gott. Jag åt upp 9st så jag fick ont i magen. Men jag var mät i allafall. Mina katter har sovit hella dagen. Men det har busit lite också. I kväll ska jag se på tv Det är vist lite bra i tv i kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0