Söndag 1/3

Hej på er i gen!! I dag har det hänt mycket ska ni tro. Jag vaknade vid 08.00 i morse. Jag var lite trött så jag somnade om i gen. vid halv tio dunkade det på dörren. jag orkade knappast gå upp så trött var jag. Men jag gick och öpnnade ändå. Vet ni vem det var Jo det var pappa han är alltid morgon pig. Han frågade om jag ville följa med på en bil tur. Så jag han inte äta frukost. så jag köpte mig en chokladboll det var gott. Vi åkte till Linköping till siba. Där köpte jag mig en dammsugare Den heter volta det ska vist vara ett bra märke säger alla. Sen åt vi på Macdonals det var got med lite mat i magen.
Sen tog jag en glass till efterrätt. jag brukar göra det när jag har ätit där. Sen åkte vi hem. När jag kom hem så var jag tvungen att prova min nya dammsugare det var jätte bra. Men lite rolig tycker jag. Mina katter har varit efter mig hella eftermidan. Det har vist saknat mig mina små kisse katter. I kväll är det beck det ska jag se på. Han är ju så rolig gunvall.
I morgon hoppas jag att jag får sova lite längre. Om jag inte vaknar tidigt i gen. Jo en sak till pappa och jag fickade det var gott. Jag tycker om min pappa han är så snäll. Han ger mig nästan allt som jag vill ha. det är tur att man har Mamma och Pappa l livet. Vad skulle jag göra utan dom. Ne nu måste jag gå Men vi kanske hörs i gen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0