Onsdag 25/3

Hej på er i gen! Först vill jag säga förlåt till alla blogg läsare att jag har skrivit depremerade ord. Det var iinte meningen Jag har fåt en del klagemål för att jag har skrivitt tråkiga ord om mig själv. Men här på bloggen skriver jag hur jag känner. Men jag lovar att aldrig mer skriva depremerade ord. I dag har jag varit i stallet och jobbat det var stressat i dag på jobbet det fanns massa saker att göra. Sen kom jag hem jag drack lite kaffe det var gott efter två timmars arbete. Den gick jag till centrum där jag handlade på Willys lite gott till kvällen. Sen gick jag till sandelius och köpte mig en semla Jag var sugen på det. I går var jag och syrran,mamma  till stan och ornade ett id det gick bra jag ska hämta det om en vecka.
I dag har det varit kallt i min lägenhet jag tror att golvärmen har gott sönder. Så jag har haft tröja på mig hella dan.i Kväll ska jag se på tv är så trött sover nog gott i natt tror jag. Om jag inte fryser i gäll. I morgon kommer mamma vi ska äta lite mat det ska bli gott. Och sen ska vi se på film som heter rally brudarna. Ne nu måste jag gå men vi hörs kanske i gen....

Kommentarer
Postat av: Monica

Du ska inte ta illa upp, utan skriv det du vill. Det är DIN blogg och du bestämmer vad du skriver Therese.

Det är lite tråkigt att läsa om att du har ett rep och ska hänga dig, det är ledsamt tycker jag. Det ska du ju inte göra hänga dig så tänk på något roligt, tex att SOMMAREN närmar sig och att alla är lediga mera.



Trevlig helg!

2009-03-28 @ 17:47:26
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0