Onsdag 18/3

Hej nu är jag tillbacka på bloggen i gen. I dag har Jag varit hos läkaren på vårdcentralen och pratat. Jag tänkte att jag skulle få ha min medecin i fred. Men han sa nej Jag var besviken  på honom. Jag ville ju ha medecinen själv. Han sa att om ett år skulle jag kanske få ha medecinen själv. I dag har jag varit hos pappa och hälsat på det var roligt. Han mår ju inte bra själv. I går var min kontaktperson hos mig vi bestälde kebab och tittat  på filmen Patrik 1,5. Det var rolig tycker jag. Det slutar alltid lykligt i filmer tycker jag konstit va. I måndas hände det grejer här jag bor. Min granne vart hellt galen så polisen fick komma. Jag var rädd och sprang neråt Jag var ute till kl 12 på natten. Sen gick jag till polishuset. Och frågade om jag fick låna toa. Men det fick jag inte. Dom var jätte arga på mig. Jag hade en slad med mig när jag gich neråt. Jag tänkte hänga mig. Men jag är så jävla feg. Folk har ju rätt jag är en fegis på riktigt. Polisen körde hem mig. Dom var inte glada. Sen var jag uppe till kl 1 på natten. Jag var så arg så jag ville inte ha min medecin. Senare på natten bede jag om medecin. då ville jag sova. Men jag låg vaken till kl 2 halv 3 inan jag somnade. Jag kanske flyttar om ett år tillbaka till söderlden om inte min granne sköter sig. Jag mår ju inte bra när han håller på så här. I kväll ska jag se på tv det ska bli skönt Hoppas det är lungt här i kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0