Måndag 9/3

I dag har jag inte inte jort så mycket tycker jag i allafall. Jag har vickt tvätten som log i torktummlan.
Sen har jag diskat lagat mat det var jätte gott. Sen har jag måt lite dåligt. Jag har tänkt mycket på Mamma och pappa.
Jag tycker synd om Papppa han mår ju dåligt. Men vad ska jag göra åt det. Jag är glad att Mamma mår. Det är huvusaken. Jag själv jag vet inte hur jag mår det går upp och ner. Jag har tänkt mycket på självmord. Men inget löser sig om jag gör det. Om jag skulle hålla tyst om det så kanske jag skulle göra det. Jag kanske behöver vård det vet jag inte. Men ingen lyssnar ingen ser hur jag mår. Alla säger att jag mår bra. Men jag kanske inte gör det. Ändå om jag känner mig bra i bland. I morse vaknade jag 10. Jag var jätte trött det känndes som jah inte hade sovit. I går hade jag ont i mitt öra Jag var döv på ena örat en stund. I morse kännde jag av värken i gen. Jag mår dåligt när jag inte får jämnföra mig med folk konstit. I morgon ska jag träffa min kontakt person Det ska bli roligt. Vi ska gå till sandelius och äta lite kaker.
Mina katter bara ligger och sover. Det ser skönt ut. Tänk om jag kunde slappna av som dom gör. Nästa vecka ska jag till läkaren. Vi ska diskutera om jag ska få ha mina medeciner själv. Jag skulle tycka att det var bra om jag fick ha mina medeciner själv. Jag klarar det Jag känner det. Jag vet inte vad jag vill med livet. Det känns konstit inombords Jag får som varning kännslor inom mig. Det  gör ont Jag kan inte förklara mer jur det känns. Det är konstit så långt kan jag säga det. I morgon ska jag till tandläkare. Han är ju så rolig. Lika rolig som min läkakare. Konstit va. ha ha ha... Jag måste skika ett kort till syrran hon fyller ju år i morgon. Jag har valt ut ett jätte fint kort åt henne. Hoppas att hon blir glad. I kväll ska jag se cityakuten på tv 3. Det är ju så bra tycker jag. Hoppas att ni med tycker det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0