Lördag 28/3

I går var jag hos en kompis hon har fyllt år. Hon fyllde 23år i måndas. Vi åt mat och sen tårta det var gott. Hennes son var hema också Det var jätte länge sen jag träffade honom Så det var roligt. I går fick jag veta att jag hade urinfektion så jag fick penselin. I dag har jag kännt min lite´nere jag vet inte va det är. Jag prtade med en personal och sa att jag inte måde så bra. Hon tyckte att vi skulle av vakta lite. Mina katter bara busar  Dom är vist lite bussugna i dag. I kväll Har jag jag ätit vofllor inne i basslägenheten det var gott. Så nu är jag mätt. ISenare i kväll ska jag äta lite korv med bröd det är gott mmmm. Torsdas Var mamma hos mig det var trevligt tycker jag. vi tittade på lite film och åt vofllor på kvällen. I kväll ska jag se på robinsson det är ju spännande.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0