Tisdag 9/6

Hejsan!!! Ja nu är det ny vecka i gen. Jag hoppas att den här veckan är snart slut. Så jag får åka till uppsala.
I dag har jag varit på kärnuset i gen vi har bakat bullar dom vart jätte fina tyckte jag. Sen har jag varit hos Pappa en stund. Jag vart bjuden på jordgubbar dom är ju så goda. Mina katter ligger och sover dom är vist trötta. I morse vaknade jag halv 9 det var skönt att komma upp. Men jag var ju så trött jag är alltid trött på morgonen. Jag skulle vilja ligga i sängen till 11 om dagarna tänk hur skönt det skulle vara. I morgon ska jag till stallet till hästarna det är ju sista gången i morgon. Sen har jag semster i uppsala . Jag börjar i höst i gen i stallet. Jag kommer att sakna hästarna över sommaren. Det är tråkigt sommar väder vi har fått bara kallt och ingen sol. Jag hoppas det blir fint väder nästa vecka när jag ska åka. I går låg jag i soffan hella dagen jag var så trött ja vet inte varför jag var det. Det var sånt väder ute i går. I kväll ska jag se på sjukhuset i gen janne är ju med i kväll. Han är ju så sött tycker jag. Jag hoppas att det är mer bra i tv i kväll. Ne nu måste jag gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0