Tisdag 30/6

Hej på er i gen!!! I dag har jag städat här hema så nu är det rent och fint i gen. Sen har jag jag badat i sjön det var skönt nu till kvällen jag var så svetig. Sasse rymde förut för mig. Så jag fick springa efter honom i full fart. Sen har jag varit på willys och handlat mat. I går var Pappa och jag till stan på macdonalds Det var gott. Jag fick det nya coka cola glaset Det var fint faktist. I morse vattnade jag mina växter i gen. Dom växter som det knakar i dom. Jag såg att jag håller på att få en tomat till. Så det bli två stora tomater vist är det bra. Vist är det varmt om dagarna det tycker jag. Jag hoppas att det kommer regn snart för anars dör jag av värme slag. Just nu ligger mina katter óch slikar sej, Dom ska väll sova nu föstår jag. Vad tyckte ni om kortet jag la ut på bloggen. Vist är janne söt. På Tisdag ska jag på arbetes intrejuv i linköping det ska bli kul. Hoppas att jag får  jobbet. I kväll ska jag se på tv. Det är all sång på skansen det är ju så bra. Ne nu måste jag gå. Hej då på er..... 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad är det för jobb??

2009-07-03 @ 08:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0