Söndag 7/6

Hej på er i gen!!!! I dag har vi haft gårdsfest där jag bor det var kul. Vi grillade korv och sen var det två trubadurer som sjöng för hos dom var så bra och duktiga tyckte jag. Snart ska vi äta jordgubbstårta som jag har jort det ska bli gott med tårta mmmmmm. Sen har jag tvättat i dag så nu har jag rena kläder i gen. Sasse har  hållit i gång hella dagen i dag.
I går var jag och Mamma,Pappa ute och åkte lite Vi plockade blommor sopm vi satt på gravarna. Sen var vi och åt lite god mat. jag tog kyklingspet och ris med brunsås det var gott. Sen åkte vi hem till Mamma och åt lite glass. Det är gott med glass. I dag var min kompis och hälsade på det var roligt vi pratade lite. Nu ligger mina katter och sover de är vist trötta.
jag ska gå och titta på tv lite snart det är ju mäklarna snart dom är ju så roliga tycker jag. Vi hörs mina vänner hej då....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju trevligt att ni har lite fester ihop i huset.

2009-06-08 @ 21:50:08
Postat av: Annelie

Det var från mig!!!

2009-06-08 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0