Söndag 28/6

Hej på er!!! I dag har jag ätit rabarberpaj det var jätte gott tyckte jag. Nu i kväll har jag tvättat kläder och hängt det ute i solen. Det torkar så bra om tvätte får vara ute. Sen tog jag en duch det var skönt. jag tog på riktigt kallt vatten. Det blir skönast då. Sen har jag diskat lite. Och sen damsugade jag lite. Jag var lite arg förut så jag var tvungen att sätta på damsugaren. I morse vattnade jag mina växter lite. Tomaten börjar att växa bra nu. I sommar ska jag vara hema. men jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag får gosa med mina katter. I dag har sasse varieit världens goaste katt. Essa bara ligger och sover. Jag har också varit lite trött i dag när jag sätter mig i solen. jag tål nog inte värmen så bra. I går var jag och badade för första gången i år. Det var litte kallt inanan jag kom i vattnet. Men det var skönt att svalka sig i kalla vattnet. Nu är det snart ny månad. Sommaren går så fort tycker jag. Det är synd det. I går köpte jag mig lite glass i afären i ett packet. Glassen var jätte god Jag åt jätte mycket glass. För det var så varmt i går och i dag. Jag hoppas att ni läser min mosters dikt som jag skrev i går på bloggen. Den är ju så fin tycker jag. Snälla kan inte ni lämna lite komentarer på min blogg När ni läser den. Senare i kväll ska jag titta på tv om det är något bra. Men nu måste jag gå mina vänner... Hej då ha en bra kväll....

Kommentarer
Postat av: E-M

Ha en skön sommar!

2009-06-28 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0